soko soko
577
BLOG

Hala odlotów Bratkowski Skalski w TOK FM

soko soko Polityka Obserwuj notkę 17

Nadusiłem jakiś nie ten kanał na radyjku. Ale zostawiłem, bo myślałem, że to jakiś kabaret. Ale nie! Okazało się, że to jakieś persony straszyły : "podobieństwem do Marca/Kwietnia '68", " stanem wyjątkowym", "fatalnym odbiorem za granicą", oczywiście "faszyzmem". Program skończył się za 5 dziewiąta. TOK FM. Można ponoć sobie przesłuchać na internecie. Niestety na koniec nie powiedzieli ani jaki to program, ani co to za psychole tam się wypowiadali. Taka kultura radiowa.
Jak ktoś chce usłyszeć kompletny odlot - po mojemu to powoli do leczenia - to polecam.
Kompletna zrywka z rzeczywistością. Acha - to naprawdę było na poważnie.
Pozdrawiam Krzysztof

P.S.
No więc znalazłem:
Program nazywa się "Z boku" Był to Bratkowski, Skalski, M. Kijowski i P. Rachtan.
jak kto się chce rozerwać:
http://audycje.tokfm.pl/audycja/Salon-Z ... tkowski/92
W zasadzie aż żal, bo ci dwaj pierwsi, to kiedyś były nazwiska...

tak sobie na fiszkach przylepkach zacząłem notować co lepsze teksty. Psychiatryk !

 Przygotowałem na wypadek prorokowanego wyłączenia internetu przez strasznego kaczora (ściąga do zalaminowania na spotkania towarzyskie w pewnych gronach):
Poniżej wybór tekstów z części tej audycji:
"zimna wojna domowa", " będzie gorzej, będzie gorzej", "pożar w burdelu", Jarosław oportunista", "wódz, czyli ten nieduży", "coś się dzieje z mózgami dziwnego", "nie wszyscy się kierują mózgami", "tak jest, gdy frustraci dochodzą do władzy", "przez 3 dni można grabić i mordować po zdobyciu miasta i tak jest teraz u nas", ale "straszny kaczor charczał: nie będziemy brali odwetu, tak samo jak Suworow przed rzezią Pragi", "zamach na Tryb. Konstytucyjny", "demontaż demokracji", "przypomina się mi PRL", Kaczor jak Machiavelli : "z początku szybko morduje przeciwników, a potem łagodnieje", "dyktatorskie systemy tak zaczynają", "tak instalował się komunizm" (akurat to te partyjne trepy pamiętają - fakt (np. Bratkowski w PZPR od 1954), "będzie peronizacja kraju", "te 500zł to za kilka lat będzie miało wartość 250zł" (jakoś biedaki nie pamiętają, po ile był $ np. w 2008 r, a po ile teraz, mimo że sam dolar też spada), "tak samo rządzi Putin, Łukaszenko", "no na razie wszystko rośnie jeszcze - tak jak trupowi na początku rosną włosy i paznokcie" (autentyczne!), "postępująca degrengolada i bieda", "zamurowują Polskę od wewnątrz", "zupełnie jak w 1968r.", "wejście hunwejbinów", "nie przestraszyć się, nie ześwinić się"( to mówią Bratkowski i Skalski !), potem (około 34 minuty - może pokończyła się sklerotykom zalaminowana ściąga z tego typu bonmotami) otrzeźwieli, że" analogie są ale powiedzmy - tylko częściowe", "jeszcze przed chwilą była ta demokracja", "sceny nienawiści w Sejmie", (wspominano traktowanie w Sejmie w 04/68 Zawiejskiego - wtedy to były PZPR-owskie komuchy, ale dziś już zapomnieli biedaki, tyle, że ja pamiętam np. "Sztandar Młodych"), i powoli dałem spokój z notatkami, bo ile można...
Zresztą starczy - no nie?
Nawiasem mówiąc, ci dwaj młodsi wyraźnie odstawali z inwektywami, czuć było lekki dystans do wariatów.

Jak kto potrzebuje występów przed tego typu stacjami - to zalaminować te notkę i macie gotowca na 1/2 godziny, wtrącacie gdzie chcecie, co chcecie, bez ładu i sensu, nie ma znaczenia.

Oczywiście nie jest to w żadnym wypadku "mowa nienawiści".
Przygotował Krzysztof

 

 

soko
O mnie soko

chyba nadal normalny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka